Handel stacjonarny- prowadzony jest w obiektach mających stałą lokalizację w obiektach wolnostojących np. galerie lub w kamienicach mają również stałą godzinę otwarcia
- Skoncentrowany- grupowanie w jednym miejscu wspólnych pucktów
- Rozproszony- pojedyńcze wolno stojące obiekty handlowe w różnych punktach miasta
Sklepy dyskontowe- sklep sprzedający towar w ograniczonym asortymencie i w obniżonych cenach. Główną strategią dyskontów jest przyciąganie klientów obecnością towarów o niskich cenach i agresywną polityką promocyjną skierowaną przede wszystkim na niskie ceny.
Sklepy
- delikatesy (owoce, słodycze, używki)
- sklepy ogólnospożywcze
- sklepy specjalistyczne (jedna gałąź branży)
- sklepy branżowe (jedna grupa towarowa)
- spożywczo-przemysłowe
- convenience (żabka, sklepy osiedlowe)
Moim zdaniem w dzisiejszych czasach w głównej mierze sprawdza się handel przez Internet. Ja jeszcze bardzo lubię czytać na stronie https://smartix.pl/ różnego rodzaju nowości, ponieważ wiem, że wtedy będę mógł kupować świadomiej.
OdpowiedzUsuń