środa, 3 grudnia 2014

Handel stacjonarny- prowadzony jest w obiektach mających stałą lokalizację w obiektach wolnostojących np. galerie lub w kamienicach mają również stałą godzinę otwarcia 


  1. Skoncentrowany- grupowanie w jednym miejscu wspólnych pucktów
  2. Rozproszony- pojedyńcze wolno stojące obiekty handlowe w różnych punktach miasta 
Sklepy dyskontowe- sklep sprzedający towar w ograniczonym asortymencie i w obniżonych cenach. Główną strategią dyskontów jest przyciąganie klientów obecnością towarów o niskich cenach i agresywną polityką promocyjną skierowaną przede wszystkim na niskie ceny. 


Sklepy 

  • delikatesy (owoce, słodycze, używki) 
  • sklepy ogólnospożywcze 
  • sklepy specjalistyczne (jedna gałąź branży) 
  • sklepy branżowe (jedna grupa towarowa)
  • spożywczo-przemysłowe 
  • convenience (żabka, sklepy osiedlowe) 

1 komentarz:

  1. Moim zdaniem w dzisiejszych czasach w głównej mierze sprawdza się handel przez Internet. Ja jeszcze bardzo lubię czytać na stronie https://smartix.pl/ różnego rodzaju nowości, ponieważ wiem, że wtedy będę mógł kupować świadomiej.

    OdpowiedzUsuń